LEVENT ÜNSAL



Ben hep hayranıydım Levent Ünsal'ın...

Oynadığı oyunlara koşarak giderdim. Özellikle Ak'la Kara Tiyatro'da oynadığı 'Patron Kim?' ve 'Cyrano De Bergerac' oyunlarındaki performansı muhteşemdi Levent abinin...
En büyük hayallerimden biriydi bir gün aynı sahneyi paylaşmak. 
Bir kaç yıl önce tiyatro sezonu kapanınca Beyoğlu'nda bir mekanda garsonluk yapmaya başladım. İnsani şartların olmadığı mekana her gün küfür ederek gidiyor, küfür ederek çalışıyor ve küfür ederek on beş saat sonra evime gidiyordum. Küfür ederek çalışmaya devam ettiğim bir yaz günü uzaktan Levent Ünsal'ı gelirken gördüm. 'Patron Kim?' deki oyunculuğuna hayran olduğum adam bana doğru yürüyordu. Olduğum yerde durdum ve hiç hareket etmeden ona baktım. Otomatikman gözlerimde beliren parıltı ve dudaklarımda oluşan tebessümden olmuş olacak ki yanıma geldi ve çok kibar bir şekilde halimi hatırımı sordu. O gün oynadığı oyunlardaki performansına hayran olduğum dünyalar tatlısı, mütevazı bir aktörle tanıştım. (Mütevazı bir aktörle ya da aktrisle tanışmak gerçekten çok zordur.) O iş yerindeki en güzel anlarımdan biridir o an.

Bu akşam internette Levent Ünsal'ın kalp krizi geçirip hayatını kaybettiği haberine denk geldim. Gözlerim doldu ve yutkunamadım. Çünkü ben onu çok seviyordum. Zevkle takip ettiğim Facebook profili sadece anıların kaldığı ve yıllar önce terk edilmiş bir mekan gibiydi. Haberin yalan olmasını o kadar istedim ki...

10 Mart'ta şu satırları yazmıştı;

Hayatımın en güzel macerası..!!! Lise 1 yaşım15 sahnede izlemeye doyamadığım bir oyun..!!!
Tek dua "Bir gün böyle bir oyunda oynayabileyim..!!!"
Yıl '83 ilk profesyonellik, yeni mektebim, yeni yuvam Ortaoyuncular Tiyatrosu!!!
Yıl '84 ustam Ferhan Şensoy, 'Hadi' diyor 'bir daha şahları da vururlar..!'
Dua kabul ediliyor..!!!
Sevgili Altan Erbulak sözü: Tiyatro oyunculuğu kolay meslek, ilk 36 yılı zordur..!!!
Yıl 2020 artık oyunculukta mezunum ama yüreğim tekrar 18 yaşım..!
Var gözüm seyreyle tekmili birden ŞAHLARI DA VURURLAR..!!!
14 Mart'ta başlıyoruz..!
40 yıl sonra, 40 yıl sonrasına selamla..!!!

Güle güle Levent abi...  

Yorumlar

  1. 1990 lı yılların en başında, kent FM isimli ilk özel radyolarımızdan olan radyo kanalında her akşam dinlerdim. pek tanıyan bilen olmazdı o dönemlerde.. ben çok kereler hantal, çevirmeli masa üstü telefonlardan bağlandım. programa bağlanmak problem olurdu. hat düşmezdi bir türlü..

    Güle güle Levent Ünsal

    YanıtlaSil

Yorum Gönder