Küçük Prens Sesli Kitap



Karşınızda Küçük Prens...
Bugün en büyük hayallerimden biri gerçekleşti...
Benim için dünyanın en güzel kitabı olan 'Küçük Prens'i bir haftalık stüdyo ve edit işlemlerinden sonra sesli kitap olarak hazırladık...
Umarım beğenirsiniz...
İyi dinlemeler...

İnsan yalnızca yüreğiyle baktığı zaman gerçekleri görebilir...
Gerçeğin mayası gözle görülmez...

Yazan: Antoine de Saint Exupery
Çeviri: Cemal Süreya - Tomris Uyar
Seslendiren: Abbas Tekin
Müzik: Kevin MacLeod
Sesleri Alan: Çetin Bilgin




Yorumlar

  1. Emeklerinize sağlık. Başarılar dilerim.. Büyük emekler sonucu en büyük hayallerinizden birine kavuşmanıza çok sevindim..

    YanıtlaSil
  2. kesinlikle devam etmelisiniz, cidden hayran kaldım anlatımınıza.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim, çok mutlu ettiniz beni :)

      Sil
    2. Güzel insan ağzınıza sağlık, lütfen yeni bir sesli kitap gelsin �� bu sesi duymadan uyuyamıyorum :)

      Sil
  3. Çok teşekkür ederim çok mutlu oldum. Yeni sesli kitaplar çok yakında haftalık olarak yayınlacak ☺️

    YanıtlaSil
  4. Çok güzeldi dinlerken uyuya kaldım

    YanıtlaSil

Yorum Gönder