PEKİ BEN NASIL SÜPER ADAM OLUCAM?



Fermente edilmiş fermanları dikkate almam
Bana gerçeği söyleyin...
Bu ağacı kim budadı ise budayan parmakları sönsün, o öyle güzeldi.
Bana söyleyin gerçeği...
Kaldırım taşını saymayan işsiz tanımam saymıyorsa işsiz değil. Öyle öğrendim.
Söyleyin gerçeği bana...
Bana 'nasılsın' diyen bir yabancıya 'idare eder... sen?' diye cevap vermiyorum çünkü iyiyim...
Söyleyin bana gerçeği...
Harcanmaktan bitap düşmüş bozuk para gibiyim...Herkese faydam var ama kendime yok.
Gerçeği söyleyin bana...
Gökyüzü benim, altında eğlenebilirsiniz UFFF.
Gerçeği bana söyleyin...
Bizim bir arkadaş dedesini hiç görmedi, neden? Çünkü dedesi öldü...
Söyleyin...
Normal mi?

Yorumlar

  1. Kalemine sağlık ♥️

    YanıtlaSil
  2. Tebrik ederim çok iyi olmuş👏

    YanıtlaSil
  3. Eline,emeğine sağlık 👏

    YanıtlaSil
  4. Bu sözler sizemi ait eger öyleyse çok güz çümleler. Emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  5. "Kaldırım taşını saymayan işsiz tanımam saymıyorsa işsiz değil. Öyle öğrendim."
    İşsiz kalan bir bireyin paradigması ancak bukadar güzel açıklanabilirdi. Emeğinize sağlık

    YanıtlaSil

Yorum Gönder